Höstrapport

Tjenamoss

Denna helg har varit så trevlig. Älskar hösten som den är nu men alla färger och frisk luft. Och vi har varit på bröllop. Fina Carola och Alex gifte sig i Allhelgonakyrkan och hade sedan fest på Långholmens Värdshus. Många fina vänner har gift sig i år och jag blir lika glad varje gång. Carola och Alex, inget undantag. Länge leve kärleken!

Apropå kärlek... jag har i helgen fått min efterlängtade Iphone med posten! Så glatt och härligt. Men Tele2 hade missat att byta mitt abbonemang så igår fick jag ett sms som talade om att jag nu hade surfat för 500:- (efter ett dygn) Misstaget rättades till idag på nåt vis som hon förklarade men som jag inte riktigt hajjar hur. Jaja. Nu är problemet bara att min iPhone och LillBarbro inte verkar gilla varandra alls. Så snart kanske LillBarbro får lov att flytta.. men vi får se.

Och så igår så var vi på Alviks Måleri och kollade på tapeter med Emma och Mackan. Fanns massa fint men det slutade med att vi igårkväll beställde den där fina uggletapeten från Anhropologie. Ska bli kul att få mönster och färg i vår lilla hall. Och växtvykorten får istället bli en stor tavla. Och oj vad kul det är att fixa hemma. Får aldrig nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0