Visitkort

Hello igen!

Glatt att se att några fortfarande gör sig besvär att kolla in. Sist vi sågs satt jag och tragglade med mina visitkort. Höll på till sent på lördagsnatten innan jag kände mig klar!

Vi hade till uppgift att göra ett till sig själv och ett till en klasskompis. Här är mina varianter, men med annan, lite mer anonym, text. Ni vet ju ändå hur ni kontaktar mig...
Framsida:
Baksida:
Och så kompisens...
Baksida:
Det är så himla lylligt att få sitta och pyssla med sånt här. Love it!

Kommentarer
Postat av: kussen a

I was here! kram

2011-10-16 @ 17:12:01
Postat av: svärmorn

Idag då jag träffade A fattade jag ännu bättre hur fiffigt ditt visitkort var-illustratör, just de!

2011-10-21 @ 17:52:57
Postat av: sylla

fina! såklart att simons ande hänger med :-)

2011-10-24 @ 13:52:59
Postat av: LillBarbro

Ja just det, Tanken var att få med mina illustrationer tillsammans med min förpackningsutbildning. Därav mina ritade sparvar på enkla förpackningar (förpackningsdeleni min cv är ju liksom lite "under konstruktion" så därför gillar jag att dom ser lite halvklara ut på kortet.



Och ja Sylla, Simons ande är med.



Och kul Annika, att du är här och spanar! Du har ett mail från mig som väntar på FaceBook om du inte sett det redan.



Kram till er alla 3!

2011-10-24 @ 17:43:22
Postat av: Marie

Åh, vad fint du gör!! Så kul att se. Fortsätt nu med bloggen, du ser hur många som hakar på direkt när du gör ett inlägg :-)

2011-10-28 @ 08:41:20
Postat av: Juli

Fiiiiina de blev! Jag kom på en grej vi ska prata lite om nån gång. Som har med detta att göra. Puss!

2011-11-17 @ 21:27:36
URL: http://littlefoxdiary.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0