Hej fran Koh Tao

Hello!
Sitter pa ett internetcafe i Koh Tao just nu. A ar och tar emot sitt dykarcertifikat han jobbat pa de senaste dagarna. Jag ska snart mota upp han och hans dykarpolare for ett par ol och for att se en tokrolig film de spelat in under vattnet i morse. Har ar det sa himla bra och fint. Jag panikar redan lite over att vi en dag maste aka hem. Men an ar det manga dagar kvar.
Just nu bor vi i en bungalow pa en strand som heter Sai Ree Beach. Den ar lang och vacker. Mycket turister och manga svenskar och ryssar. I morrn ska vi byta hotell (kanske, Marie, det du och Magnus bodde pa) och sa ska vi nog bada pa Chark Bay. Det ni!
Annars gor jag inte manga knop. Gar  upp, ater smaskens frukost pa stranden, plojer bocker, badar, ater fantastisk lunch pa stranden, badar, laser och ater fantastisk middag pa stranden. Pa stranden hanger overallt en massa hundar som alla ar egna speciella blandraser. De far mat och kli bakom oronen av resturangernas gaster.
Kanns som att det ska vara sommar nar man kommer hem men sa ar det ju tyvarr inte. Men kanske har varen kommit?
Kram till er alla fran LillBarbro med branda fossingar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter ljuvligt Babs! Njut och tat lugnt, det är långt kvar. Igår såg jag snödroppar, solen värmde i lä och det var en del som satt med flt på uteserveringar på dagen. Det är på gång!



Längar efter er.

Puss och kram

2011-03-13 @ 15:12:36
Postat av: Sylla

Å det låter ju toppen! perfekt! Helt rätt aktiviteter du sysselsätter dig med. Jo visst anar man våren här men man svettas ju inte direkt...men jag kommer nog ta fram cykeln i veckan som kommer.

Ha det fint och hälsa dykarmannen!!

2011-03-13 @ 15:25:16
Postat av: Karin

SAKNAR DIG MITT HJÄRTA! Så tomt på jobbet. Kom hem nu så vi hinner hänga lite innan vi flyttar :( Känns så sjukt konstigt...



NJUT AV TIDEN DÄR NERE! Sverige är inte kul....



LOVE!

2011-03-13 @ 21:29:28
URL: http://karinfredriksson.com
Postat av: Marie

Heeeej! Oj, så kul att få en rapport! Drömmer mig verkligen bort när jag läser vad ni gör... Ha d underbart bra den här sista veckan!! Kram

2011-03-14 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0