Vårskor från Gardenia

Det är en så härlig känsla när vårskorna börjar trilla in. Man längtar tills alla vinterskor är slut och butiken istället är fylld med lätta dojjor i fina färger. Nu prövas mitt köpstopp...

Igår kom tre lådor från ett av favoritmärkena, Gardenia:



En gyllenbrun superbekväm kilklack helt i skinn med liten peep toe. (Ni ser va hur sjukt bra den passar till tidigare ombloggade Afrikadressen?)




Och så de här små skönheterna. Bilder återger inte riktigt den perfekta nyansen av grön. Jag hade ett par vintage stövlar i denna kulör förut som jag tyckte så mycket om men som tillslut sprack. Jag tycker färgen är så fin! Sval och ljuv. Inte riktigt lika sköna som den på bilden ovan (inget slår platå) Men ack så tjusig.




Här har vi den perfekta stövletten. Också den helt superbekväm. Svårfotad dock, det är svårt med svarta skor på bild. Men den här tror jag att jag iallafall ska slå till på så småning om... Åh, våren, kom nu!

Ps. Du hittar skorna på Zoe

Kommentarer
Postat av: Karin

Min sköna böna, bli pigg igen!

2011-01-20 @ 16:49:30
URL: http://karinfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0