Thailand!


Jo, vi gör som många andra och drar till Thailand i lite mer än två veckor. Planet går till Koh Samui. Vi tänkte boka första natten där och sedan nog åka runt till öar runtomkring. Till exempel Koh Tao som verkar vara en riktig pärla.

Först var vi inne på Mauritius vilket verkar vara paradiset på jorden. Men efter lite övervägande bestämde vi oss för ett par dagar längre semester i Thailand för ca samma peng. Mauritius får vänta...

Åh det ska bli så skönt och att ha detta att tänka på denna tröga bit mellan Januari och April känns som en lättnad för själen. Men igårnatt drömde jag om mig och Alexander i ett litet rum fullt av stora vågor. Så lite resfeber lär jag få. Känner mig som en riktig lantlolla som ska ut i världen för första gången. Men så är det ju egentligen en riktig svenne-resa!

Nu är flygbiljetterna betalda och det hela blev med ens mycket verkligare. Ska bli underbart helt enkelt!




Koh Tao (Bild lånad från beachsiam.com)

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Vad härligt!!! Kul! Hoppas ni får det mys.

2011-01-11 @ 16:54:32
Postat av: Emma

Underbart! Gud vad härligt för er!!

2011-01-11 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0