Keep on shopping


Drömmer så mycket om Thailand nu. Hur vi ska sola, bada, masseras, snorkla, äta och dricka. Och sova ut, läsa, slipa fötter, lacka naglar, få fräknar. Och så har jag någon illusion om hur jag ska svassa runt i vackra skira klänningar och fina sandaler. Kommer säkert sluta med sarong och flip flop hela dagarna iallafall men bara för att jag längtar och är så väldigt trött på allt vad vinter heter nu så shoppade jag lite vårgarderob idag.



Monki

Bland annat denna svala historia att svepa över brända axlar på kvällen när man går ner till restauranger och drar i sig en pad thai. Å herregud vad jag vill åka nu på momangen!

Mors




Kommentarer
Postat av: Stisse

Ett tips. Vad än folk säger så ta med lite varmt till kvällarna. En klänning räcker oftast inte. En rejäl kofta och kanske ett par leggins eller jeans är faktiskt inte helt fel.

2011-02-25 @ 14:18:49
Postat av: Marie

Åh Kinen, plåga mig inte mer... ;-)

2011-02-28 @ 22:40:50
Postat av: Lill B

Åh haha förlåt! Fösöker peppa mig själv när dagarna känns lite väl långa på jobbet...

2011-03-01 @ 14:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0