Boktips!


Nu är det en och en halv vecka tills vi åker på semester. Och när jag tänker mig hur det ska va på semestern så ligger jag på en strand och läser och läser... så det är hög tid att inhandla lite litteratur!

Jag var på väg redan förra veckan med tre böcker. Jag ville ha "Lilla Stjärna" av John Ajvide Lindqvist. Och då jag på senaste tiden roat mig med att läsa Alex Schulmans blogg och tycker den är väldigt kul så ville jag också ha hans "Att va med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött" (oj, lång titel, men också spännande att se hur han skriver en kärleksförklaring till sin fru)Den tredje boken var någon jag blev jätteglad över att komma på men som jag nu glömt.

Nu fanns ingen av de 2 jag minns som pocket och då känns det lite jobbigt nu när jag ska vara back packer. Så nu vill jag ha råd av er. Har ni några sköna boktips? Jag vill bli helt fast i boken. Och beställningen läggs nog senare idag, senast i morrn. Hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: Karin

Martina Haag: Martina-koden, I en annan del av Bromma och Hemma hos Martina! (Ja, tydligen ett fan av Martina Haag..)



Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson, har jag hört ska vara riktigt underhållande.



Lyckan, kärleken och meningen med livet av Elizabeth Gilbert. Fått jättebra recensioner!



OCH sist men inte minst! Sex and the city-boken du fick av din lil-sis ;)

2011-02-23 @ 16:05:41
URL: http://karinfredriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

100-åringen kan jag också tipsa om, läser den själv nu.

Kärleken lyckan och... Kan du gå av mig. Har den i pocket.

Deckare tycker jag är skönt på strand för att man fastnar så lätt.. Kan inte komma på någon nu bara. Har du läst Alex första bok? Den har jag om du vill..

2011-02-23 @ 17:14:20
Postat av: Kollegan

Alla av Karin Alvtegen är grymma. Du fastnar garanterat och saknar dem när de är slut. Till er andra om ni inte läst. LÄS!

2011-02-24 @ 21:18:20
Postat av: Emma

Just det Kollegan, det var bra tips. De är grymma!

2011-02-26 @ 09:10:31
Postat av: Lill B

Vad mycket bra tips! Nu har jag så det räcker för sommaren med. Tack snälla ni!

2011-03-01 @ 14:21:12
Postat av: Anonym

Vad mycket bra tips! Nu har jag så det räcker för sommaren med. Tack snälla ni!

2011-03-01 @ 14:21:34
Postat av: Asbjornyvonne

This site is professional and to the point.

2012-01-27 @ 14:18:36
URL: http://asbjornyvonne.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0