Vårhelg




Vi tog helg redan på torsdagen och möttes upp på Medis för lite AW-häng. Karins sista dagar i Stockholm och då har vi passat på att ses mest hela tiden. Sedan blev det Malmen med fler människor och pojkvänner. Mycket trevligt!



Karins sista dag på jobbet. Och som den lilla present-fixare hon är så hade hon med ett stort, lyxigt påskägg till mig. Åh påskägg! Så nice!



I påskägget låg förutom godis ett mindre ägg med detta halsband. Love it! Har en känsla att jag haft ett sånt här en gång i tiden.. men minns ej när hur var?!



Efter jobbet gick jag och Karin till Sardin och åt Tapas och drack Sangria. Det var toppen!




Sedan blev det Och Himlen Därtill uppe i Skrapan. Vi fick ett litet "eget" rum med bara ett litet bord i och två snurrstolar. Och så glasväggar och utsikt bort till Globen och över Söder. Supernice! Hanna dök upp också och piggade upp tillvaron ytterliggare.



På söndagen kom Karin och Fredrik över till oss på middag. Men eftersom det var så soligt och härligt och jag hade suttit inne och ritat hela dagen så mötte jag upp dom först på Medis och sedan blev det Loopen i Hornstull där de har plastpalmer som Karin blev väldigt glad för.



Alla var lika nördiga med sina kameror...



På vägen hem till Alexander som hade gjort Biff Rydberg. Supersmarr. Och sedan blev det farväl till Karin och Fredrik. Det var jobbigt. Men nu ska det bli kul att hälda på dom i Kattne, och att få besök av dem här i Stockholm. Och så får vi ju vara glada att vi över huvudtaget fick bli vänner! Puss på er och lycka till med nya lägenheten!



Kommentarer
Postat av: Karin

Tack min älskade vän!!!

2011-04-19 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0