Ge mig en sengångare



 

Jag dör på den här filmen.

 

Har då aldrig sett något sötare! Det här är små sengångare som (om jag hajjat rätt) är omhändertagna av en tjej i Costa Rica efter att deras mamma dött av elektrisk stöt eller liknande. Åh, tänk att ha det som jobb! Då skulle jag må. Kolla hur nöjt dom somnar in. Kolla uppsynen på killen som hänger upp och ner vid sin matskål. Kolla den som somnar kramandes ett mjukisdjur. Kolla in den sista sköningen i filmen i hippie-gunga.

 

Som sagt - jag dör!

 

 


Kommentarer
Postat av: svärmorn

Ge mej nåt nytt, det var så länge sen/Kram

2011-05-08 @ 10:34:56
Postat av: Kusen

ja jag håller med :-) Men sengångarna är otroligt söta! Fast man törstar ju efter nya rapporter!

2011-05-09 @ 10:00:41
Postat av: LillBabs

Nu har ni nåt nytt. Men jag lider av skrivkramp! Tack iallafall för att ni uppmuntrar till nya inlägg! :)

2011-05-09 @ 12:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0