The Kids Are All Right


(Ja faktiskt just så med särskrivning vad jag förstått)

Var och kollade på den filmen med Malin igår. Vi började att gå till Urban Deli vid Nytorget och äta god salmalax med smarr och gott hembakat bröd. På det lite carpaccio och sedan choklad i ugn. Mums!

Men sedan förstår ni, var vi och tittade på filmen The kids are all right. Det var en sån där riktigt fin och bra film på alla sätt. En med helt vanliga människor i en fullständigt normal nutidsmiljö som man får titta in hos och se hur de lever sina liv tillsammans, hur de snackar runt middagsbordet och så - jag älskart! Men så var det ju så mycket mer än så. En väldigt fin historia med.  Sedan var Julianne Moore och Mark Ruffalo med också och då blir det nog oftast bra. Gå och se!



Malin hade dagen till ära (kanelbullens dag) Bakad bullar som hon hade med sig men de orkade vi inte äta upp efter allt svullande på Urban. Jag fick ta hem dom till mig och A istället. I morse trodde jag att det var födelsedag all over again när A kom med kaffe och bullar på sängen. En helt vanlig tisdag! Där satt vi och hade kafferep innan åtta på morgonen. Så himla trevligt! (Och tack Malin för bullarna, de var verkligen supergoda OCH proffssnygga)




Kommentarer
Postat av: Kusinen

Vilken trevlig morgon!!!

Och vilken underbar dessert med chokladen. Det är ju det godaste som finns, om det är en sån variant jag tänker på. Varm, hård utanpå och rinnig inuti...mmmm!

2010-10-07 @ 14:17:57
Postat av: Lil B

Ja precis en sådan var det. Med glass och mashmallows. Fin. Vi kanske ska ta en nån dag? Nära våra jobb...

2010-10-12 @ 12:35:10
Postat av: Kusinen

Jaaa!!! Mums!

2010-10-12 @ 14:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0