En rolig App


En av de finaste grejerna med Iphone tycker jag är de olika foto-apparna. Får en att tro man är en mästerfotograf! Min senaste favorit är Instagram där man fotar och delar sina foton med vänner eller hela världen om man vill. Där finns fina foto-filter också som är riktigt beroendeframkallande för en foto-nörd som jag. Dessutom är det kul att kolla in andra människors bilder, massa riktigt fina.

Nu vill jag såklart att alla mina vänner med Iphone ska gå med som jag så vi kan dela vardagsbilder med varann. (Julie, du borde iallafall nappa)







Jag vet. Det är menlöst. Men det är också roligt! Kom igen nu!
Go get Instagram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag e me

2010-11-11 @ 17:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0