You gotta pay - with sweat



Jag vet antagligen inte vad jag ger mig in på men nu finns det typ ingen återvändo. (iallafall inte om jag vill behålla stoltheten) Jag ska testa Bikram-yoga i 10 dagar med start i morgon. Jag kommer inte köra 10 dagar i streck om det inte mot förmodan visar sig vara min grej och jag helt enkelt inte kan hålla mig därifrån. Men stället erbjuder 10 dagar för 350 kronor. Värt ett försök.

Nu undrar jag om det är någon som vill haka på? Dom har pass flera ggr per dag men de jag kommer gå på är klockan sju på morgonen eller klockan åtta på kvällen. Jag har redan frågat några men det är svårt att hitta någon som känner sig manad. Skulle dock bli glad av lite sälsis så tveka inte. 350 spänn kan man nog leva med att det kostade att testa iallafall..




Kommentarer
Postat av: Ana

Jag skulle göra nästan vad som helst för att haka, saknar Bikram och att få träna så man är helt genomsvettig. Jag håller tummarna att du blir hooked så kanske vi kan köra några pass om några månader?!

2010-05-17 @ 23:52:13
URL: http://www.wordpress.aiemana.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0