En hyffsat fixig lördag & söndag


Oj oj oj var vi har ränt runt denna helg! Duktiga har vi varit. Kan bocka av en drös grejer fårn Att-göra listan.

Så som köpt...

Dusch -  Vi fick en med "takdusch" trots att vi har badkar - yes!

Badkarsblandare & köksblandare - there´s a djungle out there

Bänkskiva

Beslag till köksluckor från Byggfabriken där man vill ha typ ALLT

Och så har vi efter mycket om och men lyckats inhandla en täcksida som vi behövde en meter av. Fanns endast i 2 meter och fick således inte plats i vår bil. Men inget stoppade oss i denna fixarhelg. Vi åkte hem, hämtade sågen och ställde oss och sågade på Ikeas parkering. Luktade svensk komedi lång väg.

Om inte annat så har iallafall A fått tillfällen i mängd att övningsköra, vilket han faktiskt gör med bravur. Åker fram och tillbaka till Ikea utan att jag krampaktigt håller i mig. Går skitbra! Okej, ett litet vrål hördes på Ikea-parkeringen från en pappa som var rädd att få sin lille krukväxtbärande son överkörd, men förutom det så var allt finemang för A bakom ratten. Jag tror på körkort efter sommaren. Kanske?


Kommentarer
Postat av: A

Vrålande pappor borde hålla sina rännande ungar i händerna och inte ha händerna fulla med travar av värmeljus och risiga gardiner



/A

2010-05-10 @ 08:49:45
Postat av: Sylla

Nej parkeringar är ingen lekplats!! Men det hade varit kul att se er stå där o såga :-D



Kul att det händer grejer! Både i kök och körkort. Kanske ska jag ta tag i saken jag med, jag blir inspirerad av a:s succékörningar.

2010-05-10 @ 11:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0