Det nya duschdraperiet...


... har nu kommit med snabb leverans!



Låg invirat i silkespapper och sedan ihopvikt i en fin liten volangpåse. Precis så som man vill ha det! Nu har jag framför mig kanske en timmes strykning. Det gör jag gärna till vårat nya badrum. Idag ska vi åka och kolla på hur golvet blev i badrummet. Gissa om det är spännande.

I söndagskväll satt jag och A och funderade på hur stor chansen var att den glade thailändaren som vi hittade i lägenheten som varken kunde svenska eller engelska skulle sätta fel fog. Idag fick vi veta att just detta hänt. Så nu står en kanske inte lika glad thailändare där igen och rättar till sitt misstag. Och jag undrar hur man tänker då man låter honom gå dit utan att kunna läsa våra tydliga uppmärkningar eller utan att ha någon som visar honom vad han ska göra? Det är ju verkligen fifty fifty då att sakerna hamnar på rätt plats. Märkligt...


Kommentarer
Postat av: Sylla

hur går det för hantverkarna? och för din mobil?

2010-05-31 @ 18:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0