Sommardrömmar


Jag längtar inte så där jättemycket efter sommaren än. Tycker om att vintern är på riktigt i år och gillar det här med att vara inomhus ganska mycket... Men det är klart att sommaren är det allra bästa.

Och nu finns en plan för semester som gör att man längtar ännu mer. Vi är 10 personer som ska hyra ett hus i Italien. Närmare bestämt i Umbrien. Det är ett hus som ligger på landsbygden och jag hoppas att vyn är lika vacker som bilderna antyder. Är lite rädd att vara så långt ifrån havet i slutet av Juli. Lär vara en stekpanna i Italien då! Men huset har pool och en sjö ska finnas i närheten så jag sätter mitt hopp till den. Nu drömmer jag om god, mat, dryck, ostar och om att läsa en god bok i en av de där solstolarna på bilden. Det är nästan svårt att tänka sig sol och värme nu, men tanken lockar...







Bilderna lånade från www.homeaway.se

Kommentarer
Postat av: Sylla

UNDERBART!!!

vilken fin start på den här dagen som ska bjuda på snöoväder sägs det... italien är fantastiskt.

2010-01-27 @ 08:44:23
Postat av: Ida

Gud vilken fin blogg du har. Min är så ful! Otäcka Aftonbladet. Kram!

Postat av: Julie

Men vad härligt det ser ut!!! Mmmm, sommar, längtar.

2010-01-27 @ 11:36:18
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: BAUTA

lyckost!

2010-01-27 @ 15:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0