Hemma... aaaaaah


Jag är fylld av inspiration. Och den e riktad på vårt hem. Älskar känslan. Men jag får ej tiden att göra allt som behöver göras! Nåväl. Man får ta lite i taget. Den senaste grejen vi fixat är denna lilla hylla över sängen. Den heter String Pocket och är, som namnet antyder, en nättare variant på original String-hyllan. En oemotståndig storlek tycker jag!



Nu har vi en plats för böcker och mobiler. Finns inte plats för sängbord. Nu saknas bara läslampor på väggen. En annan piffig färg som matchar hyllan vore fint tycker jag.

Och igår satt vi och pillade i Ikea-programmet där man ritar upp sitt eget kök. Roligt och klurigt. Men kanske blir vår renovering av snart.. så roligt! Men först lite planering. Budget och inredning.

Ute är det fortfarande vargavinter. Hela stan är fylld av sagolika frostade träd- Jag gillart!



Freeeeedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0