Frukostbesök

I går morse var en sån där riktig trevlig morgon. Jag fick besök av Julie och Judit.  Dom kom över på frukost tidigt på morgonen och vi hann hänga flera timmar innan det var dags att gå till jobbet. Kändes som att jag började jobba långt efter lunch. Älskar när det blir så. Här är dom båda under filten i soffan:



Att Judit är lik sin pappa råder det inga tvivel om



Sedan följde dom med mig till jobbet och Julie hjälpte mig märka upp en ny leverans skor som kommit medan Judit sov fint i vagnen. Så mysigt, så trevligt, så bra som en fredagsmorgon kan bli!

PS. När man håller i Judit så är hon så rolig. Hon tittar intensivt och växlar mellan att se väldigt bekymrad ut till att dra på ena smilbandet. Ibland spricker hela munnen upp i ett stort smile. Och pratar man lite med henne så kan manha turen att få respons. Så liten och pratar tillbaka! Judit säger saker som Mmmm bubl okej (om än ofrivilligt så sa hon faktiskt det) Man vill äta upp henne litegrann. DS





Kommentarer
Postat av: IngenFara

Så fina.

2010-01-23 @ 23:45:53
URL: http://ingenfarapataket.blogspot.com
Postat av: Emma

Ja hon är en riktig goding lilla Judit. Så nöjd och med en skeptisk uppsyn. Den där lilla munnen också !

2010-01-24 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0