Bekymmer


Två saker bekymrar mig just nu. Ett. Mina nycklar är borta. Puts väck. Har letat och letat och till och med ringt till Farbror Polis som tog sig en bra stund att anmäla mina dom försvunna. Jag fick lämna så mycket uppgifter att det kändes som att detta var vad SödermalmsPolisen kommer att lägga krutet på under resten av veckan. Fint så.

Det andra är min overall. Försvunnen även den! Har fortfarande inte kommit med Posten och skulle kommit senast i fredags. Och nu är den återigen slut i min storlek på Asos. Ack, vad bekymmersamt livet kan vara ibland!



Men så en fin grej. Igår kom finkusinen Sylla förbi jobbet. Hon hade handlat ett grönt thé till mig och valt ett för "grönisar". Det doftar ljuvligt men jag har ej hunnit testa det än. Men jag gissar att jag kommer bli omvänd vad det gäller gröna théer nu. Tack Syllibyll, du e fin du!

Å så på bandfronten.  Nu ligger vår spelning i farozonen för att skjutas upp. För många kockar... Suck.



(Fadde-foto, jag veet. Men jag kunde inte låta bli)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0