Even you must be into you


Idag är jag tillbaka på jobbet efter en skön påskhelg med ganska mycket lata timmar. A är ledig och har varit så sedan  tordags då det också var hans födelsedag. Jag är lite avis förstås men det är ganska trevligt att börja tolv och hinna med att äta långfrukost ihop innan man ska iväg.

A fyllde som sagt år och av mig har han fått biljetter till att se Flight of the Conchords på Cirkus och middag på East i Maj. Ska bli så roligt och jag har haft svårt att hålla mig från att avslöja min hemliga present. Först fick jag inte tag på några biljetter för de hade tagit slut på ett kick. Då gick det flera dagar då jag ville beklaga mig för A vad jag hade försökt fixa men misslyckats med. Men jag höll mig eftersom jag inte riktigt gett upp. Men efter att ha lagt in sms-sökning på Blocket efter biljetter plingade det till efter någon vecka. Himla fin grej det där med sms-sökning.

Och om ni inte vet vilka Flight of the Conchords är, så varsågoda - ett smakprov. Egentligen en serie om två Nya Zeeländare med ett popband som ska försöka slå i Usa. När jag och A träffades brukade vi rätt ofta kolla på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0