Om man blandar mig och A...

..så får man det här. Skrämmande...




Kommentarer
Postat av: Sylla

hahaha, fantastiskt! den högra ser ju lite skev ut, men den vänstra ser ju verklig ut! Om än lite sliten kanske...

2010-04-20 @ 13:39:21
Postat av: Anonym

Den högra har lite dubbelt av näsor. Men liknar en Björnbuse tycker jag! Den andre e som du säger lite mer verklig. Och obehaglig. Ser efterlyst ut.

2010-04-20 @ 14:09:03
Postat av: Sylla

jag missade de dubbla näsorna! :-D Noterade mer de insjunkna ögonen och skäggbristen runt munnen...

Ja verkligen efterlyst den vänstra killen!

2010-04-20 @ 17:05:44
Postat av: Anonym

jag missade de dubbla näsorna! :-D Noterade mer de insjunkna ögonen och skäggbristen runt munnen...

Ja verkligen efterlyst den vänstra killen!

2010-04-20 @ 17:06:34
Postat av: Julie

HAHAHAH! Sjukt roligt ju... men ni måste göra den där som Ana och jag har gjort ju! Så att man ser hur era barn skulle se ut... Mitt och Olas barn såg ju exakt ut som en äldre version av Judit. Lite scary.

2010-04-20 @ 19:40:34
URL: http://littlefoxdiary.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0