Inneboende YES!


När vi ska renovera ska det som bekant ta hela 6 veckor. Cirka. (Och det där cirka:t skulle man gärna varit utan) Och vi har ju undrat hur vi ska lösa det där med dusch och toalettbesök under denna tid. Och då är det så fint att ha en vän som vi kallar för Kollegan. Hon har då alltid svaret på allt. Åh, vad jag saknar henne dessutom!

Kollegan har förstås en vän som ska vara borta hela Maj. Och den vännen bor vid Helgalunden och hyr gärna ut sin etta till oss. Perfekt! Som bonus får man Helgalunden runt hörnen - älskar kvarteren där.

Men innan vi kan flytta in där har vi 11 dagar. Och då har fina Kollegan erbjudit oss husrum i Gubbis tillsammans med henne och hennes fina son. Hur snällt är inte det? Och hur KUL ska det inte bli?? Jag blev likt ett barn på julafton pirrig i magen av förväntan och glädje! Jag har fått alldeles för lite Kollega 2010 så nu blir det översovarvecka. Fy så rysligt fint av Kollegan. Love you!




Kommentarer
Postat av: Julie

Å vad bra det löser sig! Gullekollegan, saknar henne jag med!

2010-04-08 @ 01:07:14
URL: http://littlefoxdiary.tumblr.com
Postat av: Kollegan

Söta fina du nöjet är helt på min sida! Ser verkligen fram emot att ha er här hos oss. Love you to!

Julie, saknar dig med! Kom ut till oss sen kollektivet o hälsa på!

Kraaaaaaaaaaaaam

2010-04-10 @ 13:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0