Fantastiska sol!


Kollegan har en balkong i söderläge. Det vill jag också ha en dag. Eller tomt kanske? Det är så fint att kunna sätta sig i solen sådär bara genom att ta ett enda kliv. Där har jag suttit denna morgon och njutit. Och så har jag tänkt på att vi ska åka till Dalarna i helgen. Jag längtar! Ska bli så skönt med en lökig helg där. Hoppas solen skiner och värmer bara.

Igår fick jag feeling för sommarväder och köpte lite grejer på Indiska som jag tänkte mig själv svassa runt i i Italien i sommar. Indiska har just nu mycket av det jag brukar falla för till sommaren: ljusa bomullstyger med spetsdetaljer. Så det fick bli tre par linnen och en tunika. Tunikan fick vända tillbaka idag för den var inte rolig på. För mycket Jesus lärjunge-style.

Längtar så tills vi får flytta in i vår lägenhet igen. Men fortfarande är ingenting på plats. En hel månad kvar. Och kanske mer? Vilken känsla det ska bli att få flytta tillbaka igen och då förhoppningsvis tycka att allt blev toppen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0