Prognos


Tjena mittbena

Först vill jag tacka er alla att ni engagerar er i våra val av golv och färg och allt. Roligt att läsa era åsikter. Jag drömmer om golv på nätterna. Jag vaknar klockan sex på morgonen och ser ett trägolv på näthinnan. Jag andas golv. Jag är golv.

Det blev grålut. Det blev fint. Men inte riktigt som vi tänkt oss. Blir det någonsin det? Lite kallare ton än provet vilket jag både gillar och stör mig lite på. Plus att lutfärgen var lite mer täckande än vad jag trott. Men men, om man ser på helheten blir lägenheten väldigt trevlig. Golvet är nu klart och vi ska sätta igång och spackla och sedan måla tak och väggar. Efter det ska vi köpa lister och snickra lite. Vi hoppas och tror att vi ska vara klara efter denna helg och då hoppas vi såklart att vi kan flytta in ordentligt veckan efter. Hoppas hoppas hoppas!

I morse dumpade vi lite målargrejer i lägenheten och jag försökte fota golvet så jag kunde lägga upp en bild här men det blev halvdassig kvalitet. Men ändå, här kan ni ana hur det blev:




Kommentarer
Postat av: Sylla

Ja lite svårt att se exakta kulören, men det ser fint ut i alla fall...och det där kökshörnet, det påminner ju en hel del om ditt förra. men du har flyttat fönstret en aning...

kram o lycka till!

2009-10-06 @ 16:21:22
Postat av: Marie

Ser jättefint ut Lil B! Åh, så spännande att få se... Säg till om hjälp behövs nästa vecka...

2009-10-06 @ 21:48:46
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com
Postat av: Emma

Ja det ser redan fint ut !

Håller med Sylla att det påminner lite om ditt förra hem.

Åh nästa vecka !! Hoppas, jag håller med - hojta om ni behöver hjälp eller bara en kaka för att hålla lågan vid liv. Jag kommer !



Puss

2009-10-06 @ 22:42:04
Postat av: Julie

Det verkar ju se finfint ut! Oavsett så tror jag det åldras fint också, och det är inte dumt. Ska bli en fröjd att få komma över till slut!

2009-10-06 @ 23:56:11
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: LillBarbro

Gulliga vänner! Åh vad ni e välkomna att hälsa på!

2009-10-07 @ 11:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0