Finaste fuskpälsen


Har haft en så bra morgon.

Åkte i ottan till lägenheten för att måla och spackla och förbereda så att A sedan kan ta över ochh rolla väggarna när han slutar jobbet. Här jobbar vi effektivt! Hann med råge och åkte till HM för att se om de fått in en fuskpäls jag sett i en tidning och som jag luskat ut ska komma in denna vecka. Det hade dom! Och jag som alltid varit lite svag för stora Carrie-pälsar blev så lycklig. Den är perfekt!



Åååh äntligen kan jag fluffa runt på stan igen men denna gång i en fuskis vilket känns mycket bra. Bra start på en solig höst-torsdag. Nu är det bara helg som fattas...




Kommentarer
Postat av: Joa

Mums säger jag bara! Perfekt Kinen päls. När ska du ha inflyttningsfest? Mer än lovligt nyfiken på nya lyan.

2009-10-08 @ 19:32:50
Postat av: Sylla

Så härligt med ett planerat inköp som går vägen! Du kommer att bli härlig i den. Kommer att tänka på förra vinterns projekt, din mössa. :-D

2009-10-09 @ 13:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0