Långhelg


I fredags tog vi ledigt för att det varit så hektiskt på sistone och för att kunna få klart lite mer i hemmet. Har varit så skönt. Vi startade upp med att äta frukost/brunch på Cinnamon här i Hornstull. Sedan lämnade vi nycklar till mitt Shurgardförråd,  (farväl, fina förråd). Vi borrade upp en stringhylla i vardagsrummet. Trodde att vi skulle kunna det här nu men det är verkligen så att varje borrning är en ny överraskning. Nu är den uppe. Men också den till slut med hjälp av PL400. Än har vi dock inte vågat ställa något med tygnd i den men jag tror vi kanske tar steget fullt ut nån gång nu denna vecka.

På lördagen kom Stina Anna och Sylla över och sedan gick vi ut och åt på Ho´s. Det var skoj. Och gott. Fast platsen vid elementet rekommenderas inte, man smälter bort. Kul att träffa gamla gänget igen!

Och igår kom mamma och pappa över på middag då vi fått ordning på vardagsrumsdelen. A gjorde smaskig Coq au Vin (stavas det så?) som var yummie. Skönt att inte ha ett hav av flyttlådor längre!





Kommentarer
Postat av: Sylla

Tack för lördagen! Lyckat, gott, mys. Kanske det var hettan som gjorde att jag tyckte det var så kallt överallt dagen efter.

Jag har tänkt på att belysningen är så lyckad hos er, det är perfekt ljus och styrka, liksom ljus överallt fast inte upplyst...

2009-11-02 @ 10:18:04
Postat av: Emma

MYSIGT

Jisses, ni har fått upp mer tavlor än vi har efter 1,5 år.. snabbingar

2009-11-02 @ 16:00:02
Postat av: Marie

Men åh vad fint ni har fått det!! Så kul att komma förbi imorgon!! Kram

2009-11-02 @ 21:07:08
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com
Postat av: BAUTA

Ja Tack för senast.

Ni har det verkligen superfint, dom fönstrena....

2009-11-02 @ 21:10:52
Postat av: Julie

Å vilket supermys! Jättefint har ni fått, och bra att ni tog er en långhelg efter den här stressiga tiden.

2009-11-02 @ 22:27:39
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: LillBarbro

Finingar!

2009-11-02 @ 23:25:27
Postat av: Ana

Det ser sååå fint ut, ska bli kul att se live!

Önskar jag hade energin nu att sätta upp våra tavlor också, vi har fått upp en av typ 20...resten står fortfarande på golvet i vardagsrummet.



Uttråkad som få så har jag startat en blogg jag med.

http://aiemana.wordpress.com/

2009-11-04 @ 15:46:48
URL: http://aiemana.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0