Internetshoppandets frukter har landat


Måndag igen. Det rullar verkligen på den här hösten. Redan mitten på november, det är faktiskt inte riktigt klokt.

I fredags kom mattan äntligen efter att jag (såklart) hunnit maila Lauritz för att höra vad den höll hus. Dom svarade att de tyvärr var underbemannade pga sjukdom (!) och hoppades få iväg mattan senare den veckan. Men efter mailet verkade dom iallafall piggna till snabbt för två dagar senare fanns den att hämta och nu ligger den här:



Och igår hämtade vi badkaret också. Dom väger dom där gamla gjutjärnskaren. Träningsvärk och öm svank har jag idag efter att vi med myrsteg konkade in karet igår. Just nu ligger det på badrumsgolvet med bara en tass på plats. Men det kommer bli fint. Jag ser fram emot att kunna ta ett bad just sådana här regniga och mörka dagar när man kommer hem från jobbet.

Nu är det dags att ta itu med en ny veckas jobb och det uta Kollegan som är borta denna vecka. Hur ska det gå??


Kommentarer
Postat av: Sylla

Som J's pappa brukar säga: Looking good!! Fint att mattan kryper in under soffan. Den ser inte alls mjäkig ut i färgen, men tulipanerna ser å andra sidan självlysande ut så färgerna kanske inte är helt exakta... Fint i alla fall!!

2009-11-16 @ 16:30:13
Postat av: LillBarbro

hahaha, nej bilden e lite mer självlysande än i verkligheten. Men faktiskt så är mattans färger inte mjäkiga utan starkare än man kunde tro :)

2009-11-16 @ 17:13:44
Postat av: Marie

Mattan var en fullträff, tycker jag som faktiskt hunnit se den på riktigt... Nu vill jag se badkaret med tassen!

2009-11-17 @ 00:41:11
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0