33års kalas


Igår fyllde Emma år.




Emmas födelsedagar är vårtecken för mig. Alltid sol och värme. Lägg därtill en rolig fest som påminner om att sommaren kommer bli underbar. Igår var inget undantag. Ja, förutom att Maj inte riktigt håller standarden vädermässigt i år. Vi grillade iallafall på Emmas och LillKillens gård och sedan fortsatte festen inne i deras finfina lägenhet. Jag och A var som vanligt de som vägrade att gå hem allra längst...



Den här var bland det godaste jag smakat i tårtväg ...



Jag och min kusin. Eller?



Och så jag och störiga A som inte är lika sugen som jag på ett vackert porträtt..


Kommentarer
Postat av: lillräven

KUSIIIIN! Hahahaha, din retsticka. Tycker det blev ett bra parporträtt ändå. Och Emmas tårta, mumsfilibabba! Även maten. Och sällskapet. <3

2009-05-21 @ 20:25:32
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Kusinen

Nej nej, kusinen är ju ute i spenaten!

Men vad sugen jag blir på allt smarr hela tiden.

2009-05-22 @ 10:27:38
Postat av: Emma

Fina Babsan, tack för att ni stannade - det är lika uppskattat varje gång. Mina fina burkar pryder nu hyllan och grillvanten användes igår då jag bakade en likadan tårta till familjen. Glad över att det inte regnade och så glad över fina vänner. Idag är planen att binda 25 buketter till Marias bröllops lokal och imorgon ska brudbuketten fixas, gulp. En amatör florists vånda. Puss

2009-05-22 @ 11:39:05
Postat av: Sylvia

Wow, vad kul Emma! Jag tror det kommer bli superfint! Personligen föredrar jag oftast amatörens bukett framför proffsets.

2009-05-22 @ 20:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0