Kallt i luften - varmt i hjärtat


Veckorna går ju hur snabbt som helst, gör dom inte??

Redan torsdagseftermiddag igen och jag jobbar bara en liten stund till för att sedan möta upp Lillräven och ta en middag på Vapiano och sedan en bio. Och som Räven nämner här är det en av våra favvosysslor... Ska ge Män som hatar kvinnor en chans. Jag tycker att filmaffishen på stan är rätt avskräckande ugly men nu är det så många runtomkring som gillar den så heltokig kan den väl ändå inte vara.

Sedan ska jag hem och träffa min fina A som ska vara ledig i morrn vilket betyder att vi ska ha skön och lugn helgfrukost redan i morgon. Vi firar just för tillfället ett halvår ihop. Hurra för oss!



Då: ganska så nyträffade och sommriga.
Nu: lite mer vinterblek hy och med sommarplaner.
Fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, verkligen fint! Grattis!

Fast d betyder alltså att jag inte har någon frukostkompis imorgon..? :-) D e ok.. Puss

2009-03-19 @ 21:57:09
Postat av: Sylvia

Mmm vad härligt, att ha den sköna sommaren framför är nästan lika bra som att vara mitt uppe i den. Och grattis!

2009-03-20 @ 09:19:38
Postat av: Lilla Räven

Ja stooort grattis! Mys med frullen. Och sommarplaner. Och att vi får ta bion en annan dag. Puss!

2009-03-20 @ 11:07:32
URL: http://littlefox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0