Jag gör en ryssmössa


Rensade i vant och möss-lagret i helgen. Var just på väg att slänga en gammal fuskpälskrage till en kofta som jag aldrig varit så förtjust i då jag fick en idé...



Jag har sett dom på i stort sett varenda tjej i stan denna vinter. Trots det har jag längtat efter att ha en likadan. Så varmt det ser ut att vara om öronen. Men överallt är den slut. Utom på NK som säljer äkta varianter till alldeles för dyra priser. Så ikväll har jag gjort mig en egen. Nu behöver jag inte bli jättebesviken om det kommer en till omgång minusgrader innan våren sätter in.



Voilà! Ryssmössa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tittut! Nu e jag här - igen! Men vilken läckerbit du blev i din egna skapelse! Underbart kreativ recycling!

2009-03-09 @ 23:02:07
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com
Postat av: Sylvia

Slava bogo!

2009-03-10 @ 08:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0