SÅ blev min fredag!


Den här helgen var så efterlängad och som jag skrev tidigare så var jag peppad på att åka hem i fredags och laga middag och ta det piano. Sagt och gjort. Jag gjorde svamprisotto och kycklingfileér som jag marinerade i ingefära och chili. Till det en liten ruccolasallad med pecoriniost och päron. Efterrätt hederlig Gino. Jag blev mallig för att det blev så smarrigt. Jag hör till dom som förespråkar att själv få ojja sig om hur gott det blev trots att man själv varit kock.

Efter det somnade A i soffan. Rätt så förståeligt då han har antagit en utmaning och kör numera *Bikramyoga VARJE DAG i en månad tillsammans med Banana. Men mig gick det ingen nöd på. Jag kollade repriser av Big Brother med Linda Rosing. Hade glömt hur härligt irriterande och retlig deltagaren Marika var. Ett sant nöje att höra henne läxa upp vinnaren Big Brother-Danne samt berätta om när hon dejtade rika män i London och om hur hon sedan dissade dom.



Marika är hon den blondaste med extensions. Minns ni?

*Bikram yoga är som vanlig yoga vad jag förstår fast med en liten twist. Den utövas i 40 graders värme.






Kommentarer
Postat av: klunkamumsapuffa.blogg.se

En av mina roligaste big brother minnen är när Marika med galen blick står och sjunger med i stod och sjöng med i T.a.t.u's låt "All the things she said". Hon skreksjöng: "All the things you said all the things you said running through my hair running through my hair" på finländsk engelska. Mycket roligt!

2009-03-09 @ 16:10:18
Postat av: LillBarbro

Ja det är numer mycket hår för orden att springa igenom om man kollar in hennes nya svall på bilden...

2009-03-09 @ 20:24:52
Postat av: Marie

För mig som inte såg BB med denna Marika så framkallar istället "kusinen" kvällens leende... Såg att hon gått med i gruppen "Vi som fick saft i sirapsflaska när vi var små" på Facebook. Fantastiskt roligt.

2009-03-09 @ 21:01:56
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com
Postat av: LillBarbro

Hahahaha....

2009-03-09 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0