Usch...


Det är ju supernervigt att sälja lägenhet. Har hela morgonen haft en olustig känsla i magen som säger att detta inte kommer sluta bra. Har varit tyst i budgivningen sedan igår eftermiddags. Det känns så slumpartat allting. I morse fantiserade jag och A att de tre sällskapen som ville kolla på lägenheten ikväll var en fet och rik amerikan, en tät ryss och så en oljeshejk. Och de skulle förstås buda hutlöst för att överträffa varandra. Det vore förträffligt tycker jag.

Verkligheten är någon helt annan. Bara att ha is i magen. Jag kan ju bo kvar själv också och sälja efter sommaren. Det är ju ingen katastrof egentligen. Det försöker jag intala mig själv. Ändå är jag svagt illamående.

Undrar hur läget är ikväll....

Kommentarer
Postat av: Sylla

Är det en till visning idag eller? Föstår att det är läskigt. Men jag tror det kommer gå bra! 4 budgivare är ju bra, vi hade väl tre stycken tror jag.

Men vad kallt det är ute! Det är ju sommar nu!

2009-06-09 @ 12:45:58
Postat av: Frida Eklund Edman

Hej Kinen, vad kul att "läsa ikapp" lite i din blogg! Din bakgrundsbild är så "typiskt du, som jag kommer ihåg dig"! :-) Tack för fin kommentar hos mig också.



Uhh, vad läbbigt med visning/budgivning, vi har hela grejen framför oss i slutet av sommaren när vi säljer vår gamla lägenhet.. Hoppas oljeshejken lägger in ett superbud mot slutet! ;-)



KRAM!

Frida

2009-06-09 @ 23:19:56
URL: http://fridasfina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0