Spridda tankar


Hello Hey

Livet känns lite rörigt men trevligt just nu. Sover för lite bara. Och i morrn ska vi upp i ottan och ta skärgårdsbåt. Det är en lite smårysligt tanke att klockan halvåtta på morgonen slåss med andra midsommarsugna människor om platserna på båten ut till Skärgården. Jag tänker mig att det ska vara ungefär som när vi köade till Grunge-konserter på tidigt 90-tal. Kaos egoncentri. Blir spännande i morrn att se hur det slutar.

Väl ute i Skärgården kommer det dock bli underbart. Inget väder kan knäcka mig nu. Det här ska bli en underbar midsommarhelg och därmed basta.

Jag känner mig lurad av en nonchig mäklare. Torrare människa får man leta efter! Han har trots att jag skrivit upp mig på intresselistan inte ringt en enda gång. Skickade visserligen inkommande bud men skrev sen "de som inte visat intresse nu stryks från listan". Jag smsa tillbaka och skrev att vi var intresserade än men kolalde med bankerna lite och fick några sms till. Sen blev det tyst. Så jag smsa och undrade hur läget var. "Den är såld" fick jag som svar. Kan han ringa runt först? Mongo! Jag ville ha hans lägenhet! Även fast vi borde sälja A:s först...

Kolla på den här. Och se potensialen.

Ny favvolåt: The girl and the robot med Robyn och Röyksopp. Med en oemotståndlig melodislinga. Mums!

Trevlig midsommar nu!

Kommentarer
Postat av: Julie

Men vilket mongo. Vill han inte tjäna pengar eller? Var det den som vi fick se förut? Länken visar inget (längre?)... mys med skärgården! Ut till Emma förmodar jag! Vi får åka ut längre fram i sommar. :)

2009-06-18 @ 14:11:09
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Anonym

Det där hände oss flera gånger. Jag säger bara, tänk om man är säljaren som har den där mäklaren... Det kan ju handla om flera hundra tusen kr.

Mongon.

2009-06-18 @ 15:32:27
Postat av: Sylla

Ja verkligen! Mäklaren borde ju vilja fiska upp så många som möjligt!! Något är skumt.

2009-06-22 @ 13:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0