Midsommar


Vilken skön ö vi var på! Och framför allt - vilket skönt hus! Kolla!



Emma och Marcus har hyrt detta lilla lyxparadis till sommarstuga under sommaren. Vi fick vara med och dela idyllen. Och vilken fin helg det blev. Banana hade med sig amerikanska gäster som fick testa sill för första gången. Dom var inte överförtjusta i just sillen men det mesta andra tyckte de var amazing.

Jag och A stannade hela helgen. Det blev mycket av sol, fiske, mat, four kings, fästingar, rosé, myggbett. Men kanske viktigast av allt var att få ta del av detta dödslyft. Extra spännande i ett glashus förstås.



Jag tog mitt första dopp för sässongen trots att termometern visade på ynka 15 grader. Friskt! Nu är jag hemma i verkligheten igen. Förgrymmad på hala mäklare. Tvi vale.




Kommentarer
Postat av: Sylla

Är det på riktigt eller? Dödslyftet alltså. Imponerande!!!

2009-06-23 @ 08:17:50
Postat av: Anonym

Åh, vilket härligt hus! Förstår att ni stannade hela helgen. Grymt, helt enkelt.

2009-06-24 @ 20:45:43
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com
Postat av: Emma

Äsch, det är ngt vi gör ibland. Inte märkvärdigt alls.

Ett litet Dirty dancing lyft bara på midsommar.



Idag sticker vi ut igen .. en till solhelg !!

2009-06-26 @ 11:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0