Hemlös men hoppfull


Idag har jag skrivit på papper. Min älskade lägenhet är såld. Det gick bra till slut. På mitten kändes det som att det aldrig skulle gå vägen. Sedan var det nån som slaskade upp budgivningen och tog det till en ny nivå och efter det rullade det på tills man märkte att tjejernas (ja för det var på slutet 3 tjejer i min ålder som budade) kassor började sina och det blev ett slut som jag faktiskt känner mig nöjd med.

Visst, jag skulle kanske kunnat fått mer men även mindre. Det är lite slumpartat och läskigt sånt här. Jag nöjd med min vinst och hoppas att vi kommer hitta ett lika fint boende. Fast lite större.

Och min fina lya kommer nog övertas av en tjej som gillar den lika mycket som jag. Hon kvittrar och är jätteglad. Hade inte kollat på någon annan lägenhet. Vilken lycka!

Mors!

Kommentarer
Postat av: joa

Congrats Lil B, det var väl härligt, nu återstår bara ny lya då.

2009-06-12 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0