Den bittra sanningen





På söndag har jag visning på min lägenhet. Bilderna av min lägenhet på nätet stämmer för tillfället inte alls med verkligheten. Allt är en enda röra och det kryper i mig att ha det så. Den stora anledningen till messen är att jag målat om köksgolv och garderobsgolv vilket resulterar i att allt flyttas från rum till rum i röriga högar. Samtidigt som en stor del av det jag ibland behöver ligger nerpackat i stora sopsäckar i mitt källarförråd.

Inatt när jag smög upp på toa föll jag raklång ut på hallgolvet med en duns då jag fastnade med foten i dammsugarslangen. Då kände jag att jag riktigt längtade efter att röja upp i allt bråte. Men det blir i morgon. Bara att hålla ut tills dess. Och se var man sätter fötterna.



Kommentarer
Postat av: Sylla

Ah, jobbigt! Den där dunsen, det var inte bra! Jag vet hur det känns, just att flytta runt grejer hela tiden, som ett 15-spel. Det blir skönt när det är över!

2009-06-05 @ 12:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0