Så var det då dags att stämpla ut igen...



Går inte veckorna overkligt fort? Läskigt. Alla helger den senaste tiden har varit ganska oplanerade och lugna. Inte denna. Helt plötsligt är det tre jubilerarer samma kväll. Lyckades dubbelboka mig på 2 av dem. Var så lycklig att de inte var samma dag utan fredag och lördag. Men så var det alltså inte insåg jag i veckan.

Så nu blir det till att hatta runt lite. Börjar med trevlig middag hos DramaQueen och M som fyller 25 och fortsätter sedan till Carolas 30års-coctail-fest. Den tredje 30års-bashen går tyvärr inte att rädda. Måste alla kalasa samma dag? Jag som vill fira alla dessa ljuvliga små jubilarer.

Ikväll blir det Barbro-häng. 3 Barbrosystrar i en soffa i Länna. Framför Let´s Dance. Med köttfärssås och 4 små rackarungar runtikring. Det ska bli underbart.

Trevlig helg på er, fina läsarvänner!


Kommentarer
Postat av: Lilla Räven

I know!!! Sucks. Det blir kul att ses imorrn iaf!

2009-01-30 @ 20:27:00
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Julie

Ännu värre. Nu är det dags att stämpla in igen. (Fast inte för mig!)

2009-02-02 @ 09:05:09
URL: http://littlefox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0