Gardiner...


Idag tänkte jag göra slag i saken och köpa tyg till gardiner till vårat vardagsrum. Vi bor ju på markplan och hur härliga fönstrena än är i all sin enkelhet så vill man ju ibland kunna dra för så att insynen inte blir så total. Tanken på att någon kan stå precis bakom ens rygg utanför fönstret när man kollar på tv är lite otäck.

Så vad ska man då ha för stil? Jag tänker mig enkla vita långa som man om man vill kan dra bort helt från fönstrena och bara ha längs en vägg. På en gardinstång som löper längs hela taklängden så att man kan flytta gardinstyckena lite hur man vill.

Tyvärr var hade de inte tyget jag ville ha i tillräckligt många meter så det blev inget köp idag utan får vänta på ny leverans. Men något sådant här vore sjysst som slutresultat:



Bild från lånad Indori.se


Kommentarer
Postat av: Sylla

Absolut!! Fint!

Något nytt om skrattgrannen??

2009-12-08 @ 14:57:06
Postat av: LillBarbro

Vi konstaterade igår att han varit tyst de senaste dagarna. Men sedan hörde jag om inte ett gapskratt så iallafall en frustning av större slag runt midnatt. Jag har även dragit ner på tempot när jag gått förbi hans fönster. Se ut som att tv:n e kopplad till datorn och att han oftast har en polare (eller partner) på besök. Troligtvis lite öl till det.

2009-12-08 @ 15:30:21
Postat av: Julie

Superfint! Och smart!

2009-12-09 @ 13:39:18
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Marie

Mmmmm. Fint!

2009-12-09 @ 13:46:34
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0