En av de absolut äckligaste sakerna jag kan tänka mig



Jag har ett minne i huvudet som med tvång gör sig påmint då och då. Kom att tänka på det när Sylvia avslöjade per sms hur äcklad hon blev av tjejen mitt emot på t-banan som satt och rensade naglarna. Direkt när jag får höra någon liknande äckelhistoria så drar jag mig detta till minnes:

Det var på Tv 3. Eller möjligen Kanal 5. Ett sådant där program med freaks. Som gör saker som andra kan spy av. Med i programmet var en man som i åratal sparat allt sitt öronvax. Han la små kluttar i filmburkar. Och sparade. Han menade på att öronvaxet var användbart på så många sätt. Han putsade t.ex sina mässingprylar med det där hemma. Och han hade mängder med kluttar i burkar. Rensade ut nytt varje dag.

Så äckligt att man blir arg.

Kommentarer
Postat av: KelocC

Vad tråkigt, ännu tråkigare att de försvann direkt ;(.

2008-11-17 @ 13:21:05
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: Sylvia

Ja den är ruggig din story... Värre än nagelrensaren för mig var tjejen som jag blev väckt av på pendeln, jag hörde ett knipsande och trodde inte mina öron. Ja det var från en nagelknipsare. Sen när jag gick av låg en hög av naglar PÅ SÄTET. Men vaxet...hu.

2008-11-17 @ 22:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0