Skridskokväll, någon?



Gick igår kväll förbi Vasaparken. Klockan var runt 22 och parken var mörk. Med undantag för den renoverade skridskobanan. Den var lite halvt upplyst och två snabbåkare virvlade fram. Vi gick dit och kände lite på isen som var jämn och fin. Jag fick med ens skridsko cravings. Blev så sugen på att dra på mig ett par grillor och köra någon kväll med polarna. Långjarlingar och chokladtermos. Rosiga kinder och kanelbullar. Nu är jag ingen stjärna, jag har inte ens ett par skridskor, men alltså, Vasaparkens skridskobana - så fin, så obefolkad, så oemotståndlig!

Vilka e med?


Kommentarer
Postat av: Kollegan

Jag e på! Köpte nya fina skridskor förra året o de va en riktig nostalgitripp att snöra på dem o vingla i väg likt Bambi över isen.

2008-12-02 @ 12:44:24
Postat av: Sylvia

Ja!

2008-12-02 @ 17:58:01
Postat av: Julie

Jag och Amaia är LÄTT med.... hon ska ju bli proffs, och så fort det är kallt igen så har vi planerat att åka i Vasaparken.

2008-12-02 @ 18:18:12
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Anonym

vill med kin...älskar att åka

2008-12-03 @ 12:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0