En liten text bara



Idag e det ovanligt skönt att det är fredag tycker jag. Ska se till att ha en lugn helg. Kom äntligen in i något slags flow med min målning därhemma igår. Ett gäng undulater gjorde susen. Kollegan sitter och äter paj paj på lagret och det doftar ljuvligt. Själv ska jag trycka i mig det sista av ett lass rotfrukter i ugn som varit min matlåda hela veckan typ. Goda, visst, men såhär i slutet av veckan har de intagit en lite sladdrig form som skulle kunna räknas som kulinarisk ointressant av vissa. Nåväl, duger för mig iallafall.

Sen ska man väl börja med julklappar kanske. Jag har ingen aning om vad som ska hittas på. Skjuter det lite på framtiden... Ikväll blir det iallafall lugna puckar hos A. Undrar om han kanske kanske kan ha en smula lust att kolla Idol-final ikväll?

Mors



Kommentarer
Postat av: Little fox

Såg du hur jag höll ställningarna på tv4.se under idolfinalen?! Nu är jag äntligen hemma... och äntligen ledig efter åtta dagars nonstopwork.

2008-12-13 @ 01:53:11
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: LillBarbro

Å Lillräven, det missade jag men finalen (som jag fick se) var BRA! Kul att Kevin valde 80talsdängen "Your the voice". Härligt att han vann. Även om jag diggar Alice med.

2008-12-13 @ 12:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0