Något att berätta

Hej på er!

Jag vet att de flesta som läser den här bloggen redan vet, men ändå... Jag har väntat med att berätta här vad som händer i våra liv just nu. Men nu när vi ändå varit och kollat läget senast i fredags och allt är bra så kan jag nu säga att vi ska få en bebis i slutet av Mars!
Detta är så spännande och vi är väldigt glada! Overklighetskänslan har varit överhängande men de senaste veckorna så kan jag (och A) känna hur det sparkas och rör sig i magen. På kvällarna när jag ligger raklång på rygg känns rörelserna som mest men ibland när jag sitter i skolan eller på bussen så får jag en påminnande liten spark och då pirrar det i magen.
Här händer det grejer!
..och här är den lille skrutten! Bilden är frånd en 2a november så nu är den större än så här!
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0