RETEL


Som sagt, fog är inte någon liten skitsak... den har fått oss att stanna i Stockholm till och med. Jag var nog lite för nöjd i det där inlägget för när jag kånkat in alla (supertunga) fogsäckar till oss så ser jag att killen i butiken gett oss fel färg. Mörk fog till väggar i badrum med. NEJ NEJ NEJ. Och när vi pratade med byggarna fick vi beskedet att antingen fixar vi bytet eller så kommer det hela bli försenat eftersom kakelkillarna var sjukt busy i veckodagarna och hade avsatt denna helg för detta. Snopet, då vi stod med färdigpackad bil och allt.

Istället blev det tröstmiddag på Thaibåten och jag fick en tröst-glassdrink också. Nu sätter vi iväg och byter fog och sedan blir det nog en blixtvisit i Dalarna iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0