Apropå Buffalo´s


För ett tag sedan snackade vi Buffalo-dojjans vara eller icka vara här på LillBarbro. Och nu kan jag rapportera att den, iallafall här på Söder, återigen skördar mark. Jag har sett dem på två tjejer SAMMA DAG!

Okej, den första körde verkligen kickers-varianten. Den svarta, klumppiga med svart lite knölig och bullig sula. Det matchade hon ihop med vita strumpbyxor, trikåkjol, stentvättad jeansjacka och stort yvigt hippiehår - såsom bara en sofo-brud kan. Ååå vad jag ville smygfota. Men mobilen var inte med mig.

Tjej nummer 2 dök upp på tunnelbanan ut mot Gullmarsplan och hon körde den vita varianten. Eftersom jag kände mig stirrig och dessutom involverade Kollegan och A i mitt trendspan vågade jag inte glutta för mycket och missade därmed övrig outfit.

Men iallafall - vad var det jag sa?!! Buffalon är oss hack i häl! Bara att hacka i sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0