Blödigt eftersnack


Det är kul med kalas.

Det var så roligt att träffa alla kompisar och familj, ja alla man gillar så mycket. Och att dom fick träffa varandra and so on and so on. Akta er, jag kan verkligen dra det till sin spets med att hålla kärleksförklaringar. Ja jag kan harva på en bra stund men egentligen vill jag bara säga att jag är så glad för alla fina man har runtomkring sig.

Vissa av er var det riktigt länge sedan jag träffade ordentligt. Det hela gjorde att jag längtar ännu mer efter er. Mersmak helt enkelt. Och jag är pepp på att få bjuda er och ännu fler hem på inflyttningsfest när vår nya lägenhet är färdigrenoverad.

Jag har fått en massa fina presenter också. Bland annat fick jag den här fina BarbroStockholm-kudden av min fina storsyrra som jag misstänker att hon knåpat ihop natten innan. Den är så fin, så fin och ska sparas på till inflyttningen.



Fler av hennes verk finns att skåda på barbrostockholm.blogspot.com


Annars är det mest badrumsgolvet som mitt huvud jobbar med dessa dagar. Själva Marrakechdesign (butiken som säljer de olika golven) har blivit mina nya brevkompisar kan man säga. Vi skickade efter ett prov som inte var riktigt som vi tänkt oss och nu håller vi på att tänka om. Kanske slutar med att vi tar det klassiska, vad tycker ni om det?



Bilden (som vanligt) lånad från marakechdesign.se




Kommentarer
Postat av: Julie

2009-09-15 @ 15:11:48
Postat av: Julie

Älskadefinakinen! Det är så fint när du lovebombar. Tycker golvet ser fantastiskt ut. <3 påre

2009-09-15 @ 15:14:26
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Kollegan

O här kommer en bomb med kärlek t-bax till dig finaste flicka:-)

2009-09-16 @ 06:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0