Bebis!


Idag har Ola och Julie fått sin lilla bebisflicka! Så roligt. Äntligen har hon kommit, dom har ju fått vänta länge på den här lilla kraken. Jag är så nyfiken på det hela, hur det gått och hur hon ser ut och vad hon heter och hur alla mår å så. Men man måste ju låta nyfödda och deras familjer få sin lugn och ro och vänta ut... Dock är man ganska bra uppdaterad som vän till de båda på Facebook. Imponerande hur Ola lyckats hålla statusuppdateringarna vid liv under eftermiddagen. Men det hade de ju lovat att göra, även fast jag nog inte trodde att de skulle lyckas SÅ bra. Grattis till er allihop!

Förresten har jag och A också fått en liten baby idag. Men vår är hård och turkos och en hejare på att röra till det... Lite tung var hon också, 7 kilo tror jag närmare bestämt. Fast förstås världens finaste!

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, välkommen till världen på Heleneborgsgatan, lilla K-A! För det är väl så hon heter...?

2009-11-24 @ 23:37:44
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com
Postat av: LillBabbsan

Rätt gissat, Moster StorBarbro!

2009-11-25 @ 08:09:50
Postat av: Sylla

Ja, härligt! fint att det blev den turkosa också...

och grattis till julie o ola förstås!

2009-11-25 @ 09:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0