I love shoes They´re no good for you I love shoes What can I do?


Nu får de tråkiga svarta och deppiga vinterstövlarna och curlingkängorna maka på sig. Vårskorna är på intåg och det är alltid lika upplyftande. Hyllorna blir luftiga och butiken fylls med färg. Idag packade jag upp ett helt gäng av nya favoriter. Kolla!



Mittendojjorna får följa med hem. De är så charmigt knasiga och jag vill ha dom med blommig klänning, bruna sommarben och målade tånaglar. Inga svarta sockor som på bilden, det inser jag... De ljusbruna mocca ligger också risigt till. Vill gärna bli ägare till ett par såna också. Men de får stå här på hyllan och sukta mig lite till. Hurra för varmare tider som är på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0