Julkakor på Kägelbanan




Igår såg vi Cookies N´Beans på Kägelbanan. Det var så fint! Massa fina låtar. Och stämningen är så varm att ingen kan gå oberörd därifrån. Sista låten "Orphan Girl" var nästan bäst, förutom att två snackiga tjejer hade mage att stå å snacka högt i accapella-delen! Hrmpf. Peter Jöback var gästartist och även hans julsång med körer av kakorna gick ner med hull och hår. Nu är man minsann julifierad med råge!



Minsta besökaren var Judit. Med jättehörselsskydd! Hon sov sig igenom hela spelningen med ro. Och Mamman Julie fick se Cookisarna för första gången. Just som jag står och skriver kom Cookisarnas extrakaka in här. Vet inte vad hon heter men hon är gotlänska och sjöng igår en Emmylou Harris-låt som fick oss att rysa av välbehag. Nu fick jag säga hur bra dom var! Och ja hon kände igen mig från konserten så jag fick erkänna att jag varit på rätt många... hehe

Just ja! Kom på nu att jag köpte ett par fina Cookies N´Beans-trosor till mig själv. Vilken bra grej!







Kommentarer
Postat av: Sylla

Hurra!

Kan inte komma på annat att säga!

Det blir en "i love everybody"!!!

2009-12-17 @ 18:31:36
Postat av: Julie

Jag måste medge att jag inte har hajat CnB-hypen förr. Men det var heeeelt fantastiskt! Vilka kvinnor! Vilka röster! Vilka moves! Vilken glädje! Roliga! Urtjusiga! Engagerande! Jag har aldrig känt mig så uppslukad av en konsert, alla var verkligen MED.



Känns symboliskt att det fick bli Judits allra första konsert. Go girls! <3

2009-12-17 @ 19:51:48
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Marie

Snacka om att ha missat något. Och jag som va iaf ganska nära att hänga på... Känner faktiskt lite av tjusigheten, stämningen och kärleksvibbarna ända hit till min lilla datahörna. Och vilken bonus att få se en alldeles bedårande liten Judit! Dessutom i en "Barbro-outfit" :-). Måste länka tror jag... hihi

Natti!

2009-12-17 @ 23:38:33
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0