Grannfejden



Snubblar in i köket för att dra på lite morgonkaffe och blir så lättad att det kom en dag med sol äntligen! Och måndag är det också, man kan behöva en extra skjuts som en solstråle när man ska pallra sig iväg till en jobbarvecka igen.



Men så drar jag upp rullgardinen i andra rummet och möts av något annat en daggdroppar på trädgrenarna. Byggkaos. Och våran (före detta) mur som stått här utanför mitt fönster som vi äger tillsammans med grannarna. Som vill ta bort den. Nu har dom tagit bort halva. Nu undrar jag bara - är detta lagligt?




Kommentarer
Postat av: Julie

Oj jävlar!!! Det där är allvarligt.

2008-11-17 @ 12:02:45
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: LillBarbro

I know! Det e så pass att jag tycker det är nästan jobbigt att vara hemma.

2008-11-17 @ 12:29:10
Postat av: Kollegan

En av anledningarna till att jag sällan ser på tv är att verkligheten oftast överträffar dikten o detta är ett lysande exempel på detta. Ser med spänning framemot nästa avsnitt i denna såpa!

2008-11-17 @ 17:10:26
Postat av: Sylvia

Gemensam egendom, tror verkligen inte att det är lagligt!!! Ring SCB, bostadsrättscentrum, de kan säkert hjälpa till.

2008-11-17 @ 22:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0