Brevet från LillBarbro



Ulla kom hem!
För jag längtar efter dej
Kom innan hösten är slut lilla Ulla
Kenta har gått
Och om kvällen blir det mörkt
Stjärnorna syns nu på himlen igen

Allt jag vill ha är ett Id-rouge i tannad färg
Ingenting annat det kostar för mycket
På vårat jobb är det nu så mycket skit
Och fullt med reklamationer
Har dårarna där

Detta har jag skrivit nästan bara själv
Och jag ska börja på SATS innan julen
Ulla kom hem
Jag vet något som du får
Nu slutar brevet
Från din
LillBarbro






Kommentarer
Postat av: Kollegan

Haha,fina vän vilket mottagande!

Ja du här va det frostnupet i träden o vitt på marken när jag kom hem, burrr. Vill tillbaka till delfiner, sol o salta bad! Mer palmer åt folket, basta!

2008-11-17 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0