A night from hell



Har vridit och vänt på mig hela natten. Stökat med kuddar och möblerat om i sängen. Kastat av mig täcken och frusit om fötterna. Andats lugnt och sansat - ut och in lååångsamt. Men ingenting har hjälpt. Och i morse vaknade jag av skit-Fortum som gräver med maskiner utanför mitt fönster. Det är för mig en gåta varför det mest högljudda arbetet aldrig kan vänta en timme för byggjobbare. Men antagligen ska dom ha sin kaffe och mazarin vid åttarycket och då vill man ha skiten klar.

Det värsta är att jag tror jag har drabbats av någon slags sova två-sjuka. När snarkmaskinen A ligger bredvid så är det aldrig några problem. Vad är det för fånerier? Anyway, idag får Ullas present lov att göra underverk. Jag sätter allt mitt hopp till denna ansiktsmask den här morgonen. Do your thang Dermalogica. Lugna ner svullna ögonpuffar och tona bort små kråkfötter och kvisslor, tack.



Multivitamin Power Recovery ® Masque  - kan man lita på dig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0